Hoe zet ik mijn bluetoothmodule weer aan? Deze heb ik per ongeluk uitgschakeld.

Toegevoegd na 11 minuten:
Heb hem uitgezet op mijn laptop. Is niet handig!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Zie video.
1ste manier lijkt me onwaarschijnlijk dat hij voor je werkt.
2de manier is al waarschijnlijker.
3de manier is enkel voor Windows 8 gebruikers van toepassing.

Anders kan het misschien helpen met de drivers voor je laptop te herinstalleren, aangezien ze dan worden gereset naar fabrieksinstellingen zou bluetooth weer moeten aanstaan.

Het zou handig geweest zijn om te weten wat voor besturingssysteem je gebruikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Blijkbaar werkte de vedeo bron niet naar behoren:
http://www.youtube.com/watch?v=K55FSv41kmo&list=PLhpabivWiNuHT15yAdi1DHbzUZxZIVfhA
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je hulp

Andere antwoorden (3)

Het ligt er een beetje aan welke laptop je hebt, maar meestal heb je daar een "hotkey" voor. Bovenaan op de "F-toetsen" staat naast F1 of F2 vaak ook nog een ander tekentje. Ik neem aan dat je het bluetooth tekentje wel herkent. Als je de "Fn" toets indrukt (die vaak onderaan naast de cntrl en alt zit) en tegelijk de toets met het bluetooth tekentje, dan gaat ie weer aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fijn dat je me helpt, maar ik ben er nog niet.
Ik heb een Dell laptop. Op F1 gaat mijn beeldscherm uit en op F2 staat een antenne en gaat de internet verbinding plat.. Er staat op geen enkele toets een bluetooth teken.
Als je windows hebt, ga naar het configuatiescherm, vervolgens naar "hardware en geluiden", daar staat ergens in de lijst "bluetooth". Op die plek zou je hem weer aan moeten kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas kom ik hier ook niet verder mee. Rechtsonder op het bureaublad staan verborgen pictogrammen. Daar heb ik per ongeluk de bluetooth uitgezet en is nu verdwenen.
Als je Windows hebt zal ik eerst naar configuratiescherm gaan.