Wie of wat is de NWO?

Op het internet doen er veel complot theorieën voor over de NWO. Maar wie zit er achter de NWO en is J.P Bakenende ook lid van deze club? Daar hij meerdere malen wordt genoemd. Zowel in zijn gespecialiceerde opleiden op een "universiteit" van de NWO en de dubieuse beslissingen die hij heeft genomen ten aanzien van Irak en afganistan.

Toegevoegd na 24 minuten:
Met NWO wordt bedoeld de new world order

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

De New World Order is een hoax. Hij bestaat niet. Het is een zogenaamde Conspiracy Theory. Mensen geloven graag dat ze belazerd en bestuurd worden door geheime genootschappen. Hij valt in het rijtje vrijmetselaars die de wereld over willen nemen, Illuminati, manipulatieve Rozekruisergenootschappen enzovoorts. Als je het leuk vindt om er in te geloven kan je op internet volop materiaal vinden om het bestaan van de New World Order te geloven.
Maar neem het vooral niet te serieus, zo is het nooit bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De NWO (Nederlandse organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek) is simpelweg een zelfstandig bestuursorgaan onder het ministerie van OCW dat als opdracht heeft het bevorderen van het wetenschappelijk onderzoek in Nederland. De NWO ontvangt geld van de overheid en verstrekt subsidies.

Als het gaat om complottheorieën, dan kun je zoeken naar de NWO (Nieuwe Wereldorde). Dan heb je wel een aluhoedje nodig, en het besef dat het allemaal niets te maken heeft met de NWO (Nederlandse organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek).

Toegevoegd na 5 minuten:
Zie ook eerdere vragen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
New World Order.